wtorek, 6 stycznia 2015

Opcje Binarne. Moje własne sygnały :)

Witam.Nosiłem się z tym zamiarem napisania o moim pomyśle od zeszłego roku wkońcu postanowilęm npaisać. Mam zamiar stworzyć grupe na skype na poczatek i podzielić się moją wiedzą lub raczej sygnałami które sam będe tworzył .Sygnaly te miały by określać kiedy kupić jakąś pare walut na jaki czas lub sprzedać . Jesli ktoś ma czas i chce sprawdzić moje sygnały to zapraszam. Prosze potraktować to co będę pisał na skype jako sugestie odnośnie handlu na opcjach binarnych. Sygnały będe wysyłał od 09 rano do 16 po południu naszego czasu gmt +1 .Na koniec dnia prosił bym o podzielenie się informacjami ile sygnałów które zostały użyte znalazły się w pieniądzach InTheMoney. ZALECAM SPRAWDZANIE MOICH SYGNAŁÓW NA KONCIE DEMO NP. SPOTOPTION.COM .Nie chciał bym żeby ktoś pisał że prze ciebie przegrałęm np 50zl. Moje sygnaly są sugestiami nie każe ani zmuszam nikogo do ich używania.Opinie oraz pomysły lub konstruktywna krytyka mile widziana.Nazwa grupy na skype ,, sygnały Łukasza '' .Na koniec dodam ze mam już kilku letnie doświadczenie 2 lata może 3 w opcjach binarnych. Nie jest to dużo ale pewnie więcej niż co nie które osoby które dołączą do grupy. Zainteresowane opcjami binarnymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz