sobota, 24 stycznia 2015

InfinitiOption co to jest za firma?

W tym poście napiszę po krótce co sądze o tej firmie.Zdaje się że firma w polsce wystartowała nie dawno bylem z tydzień może 2 temu na jednym z ich webbinarów.Wszyscy naładowani energią i jaki to super biznes z tego nie będzie.A czym się ta firma wyróżnia może ktoś zapytać.No właśnie tym że jest to połacznie brokera opcji binarnych oraz MultiLevelingMarketing.Wydaje się być ciekawe czegoś jeszcze takiego chyba nie było.Można zarabiać z polecania znajomym tego brokera i nie musimy handlować żeby mieć przychody. Minimalny depozyt żeby zacząć współ prace z firmą to 100$. Wydaje się być fajnie ale żeby nie było zbyt różowo. Wadą tego brokera wg mnie jest to że opcje są krótko terminowe nawet bardzo krótko terminowe z tego co się dowiedziałem od 15sec do 280sec. I to mi się właśnie nie podoba że tylko takie krótkie.Z tego co pamiętam webbinary mają w niedziele oraz wtorki chyba podam dane kontaktowe do osoby która mnie zaprosiła.

skype adam.ambrozewicz1
email infinityoption89@gmail.com

Ja sobie odpuściłem bo są tylko te opcje 15sec lub 280sec jeśli ktoś ma smykałke do MLM lub sądzi że da sobie radę w obstawianiu i wygrywaniu w tak krótkim czasie to zapraszam do kontaktu z osobą powyżej.Nie mówie że jest to nie realne żeby zarobić na tym kase bo mój znajomy zarobił grając na opcjach w czasie 60sec.Co mnie jeszcz martwi że zapewne starz firmy nie jest na rynku zbyt długi np 3miesiące a wiadomo że firmy powstają i upadają szybko.Zainteresowanych zapraszam do kontaktu z osobą powyżej to tyle w tym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz