niedziela, 18 stycznia 2015

GoldenTowns czy da się zarobić na grze?

Gram w tą gre od końca sierpnia 2014. Mam 37 poziom miasta i na koncie złota 0.27 z groszam. To tyle odnośnie statystyk a teraz moja opinia i co ja sądze.Na samym początku tekstu chciałem nadmienić że nie wrzucałem w gre ani 1zł. Starałęm się coś zdziałać na własną ręke.Kupowałem np udziały w miastach zrobilem tak z 3x może . Za każdym razem nie zależnie od czasu jak dlugo trzymałem miasto udziały to zawsze wychodziło na to że straciłem połowe z tego co inwestowałem. Czy miałem udzialy miasta przez 2 tygodnie czy dłużej. Nie udało mi się nikogo zaprosić do gry. Więc brak zysku z poleconych. Dopiero nie dawno zaczełem budować budynki militarne. Kumpel mówił żebym budował budynki do produkcji i sprzedawał surowce za złoto.No i kolejny zonk trzeba było mieć chyba 64% happines szczęścia w mieście żeby sprzedawać surowce za złoto i wymienić złoto na euro.Obecnie mam 71% happines i dziwnym trafem jakoś wymiana surowców nie działa klikam 2 strzałki odświerz i nic się nie zmienia napisu sell lub buy też nie widzę używam google chrome.Z kolei jeśli chciał byś wymienić złoto na surowce to już działa.Więc jedynym sposobem zarobku jest kopanie złota w kopalni za marne grosze.Więc moim zdaniem nie da się zarobić na tej grze traktuje to obecnie jako zabawe i wam też radzę to tak potraktować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz