piątek, 26 września 2014

Binary Apperentice czy to działa?

Ostatnio przeglądając internet trafiłem na reklame pod linkem http://binaryinstructor.com/pl/index1.html
Po obejrzeniu filmiku stwierdziłem że napiszę co o tym sądzę.Nie mówię że to się nie uda ta strategia dla opcji binarnych o samym panie Pawle Piotrkowskim też nic nie wiem.Chciałem się tylko podzielić mała uwagą odnośnie tej strategi.Uprzedzając fakty po obejrzeniu filmiku można stwierdzić że używając tej strategi w 60sec można by dziennie zarobić ładną sume.Prawda może być objektywna może i tak może i nie.Wg mnie jest to jak gra w kasynie czasami się uda czasami nie.Mało tego jeśli będziesz miał ,,czarną serie'' (określenie przegrania kilku tranzakcji pod rząd) to może okazać się że z 200euro zostało się tobie 50euro.Wg mnie jest to strategia dla ludzi którzy mają spory kapitał i liczą na szybką kase.Ja jednak chciał bym przestrzec że każdą nową strategie powinno się testować przez co najmniej wg mnie 2 tygodnie na koncie demo.Konto demonstracyjne gdzie można będzie wypróbować tą strategie znajdziecie na stronie http://www.spotoption.com/ wystarczy się zarejestrować i juz można potestować z wirtualną kwotą 50.000$ .Odnośnie gdzie znaleźdz te świeczki których ten pan używa to można na stronie np. http://www.investing.com/charts/real-time-forex-charts W zakładce studies znajdziecie bollinger bands nie zapomnijcie kliknąc 1 pod zakładką instruments żeby ustawić sobie wykres na czas 1 min. No i to tyle na dzisiaj co do bloga. Mam nadzieję że ten post pomógł komuś w ocaleniu jego pieniędzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz