środa, 10 września 2014

Czy da się zarobić na grze przeglądarkowej?

Pod koniec sierpnia rozmawiałem ze znajomym na skype i polecił mi gre przeglondarkową.Po krótkim wporwadzeniu z jego strony dowiedziałem się że nie koniecznie roibi to dla zabawy. Udało mu się zarobić 50 euro w 4 miesiące no niby nie dużo.Oczywiście jest jedno małe ale dla czego tylko 50euro ? Oczywiście się zapytałem okazało się że ma bardziej długo terminowe plany grając w tą gre. Nie zainwestował żadnych swoich pięniedzy a jak wiadomo gry przeglondarkowe zajmują chwile czasu na początku więcej później wchodzisz na strone 1 lub 2 dziennie zbierasz surowce coś tam klikniesz i to tyle.Wydało mi się to ciekawe postanowiłem to sprawdzić narazie jeszcze rozbudowuje moje miasteczko.Poniżej podam link do tej gry po zarejestrowaniu się można śmiało pisać lub dzwonić na skype ,, adamsbju '' podam kilka porad jak zacząć czego nie robić żeby sobie później nie spierniczyć gry.

Jak tylko uda mi się coś wyciągnąć to napisze o tym.Obecnie wystarczy mi ze wejde raz góra 2 dziennie na strone gry.

Link do rejestracji.
http://www.goldentowns.com/?i=274278

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz