wtorek, 12 kwietnia 2016

Profit Booster app scam

Wczoraj trafiłem na reklamę super automatu do opcji binarnych dzięki któremu będziesz super bogaty w krótkim odstępie czasu nic nie robiąc itd.Link do tego cuda.

http://www.profitboosterapp.com/pl/licence?t=5cbjN500chc9b8f9fd7155cc6d84b93d1555b51b96f1021838&campid=282

Po obejrzeniu bo nie miałem na prawdę nic innego do roboty więc w tle leciał sobie ten filmik.Stwierdziłem kto by się na to nabrał?!No kto do licha?No na pewno nie ja za dużo w tym siedziałem żeby nabrać się na tak trywialne oszustwo.Po szukałem troszkę po internecie i niespodzianka oczywiście to złodzieje i oszuści.Więc zamieszczam tutaj ostrzeżenie przed tym cudnym cudem które podobno zarobi dla ciebie dużo kasy za darmo w krótkim czasie Hahahahaha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz