piątek, 1 kwietnia 2016

Facebook dla inwestora.

Witam.Po mimo braku czasu chciałem podzielić się z wami super stroną o której dowiedziałem się od fibonaciteamschool na co wtorkowym webinarze darmowym.Przechodząc do rzeczy starałem się uczestniczyć w rozmowach lub nawet dzielić się moją analizą techniczną z innymi inwestorami.I powiem wam że fajnie się to sprawdza ktoś zarekomenduje wasz komentarz ktoś inny zwróci uwagę na coś czego wy nie widzieliście.Mało tego można tam spotkać nie tylko początkujących inwestorów ale także doświadczonych inwestorów którzy dzielą się swoimi analizami z innymi super strona wg mnie.Można tam spotkać takie osoby jak Łukasz Fijołek oraz Daniel Kalinka z fibo team.No nie przedłużając podaje linka rejestracja darmowa nic nie trzeba płacić można po obserwować lub podzielić się z innymi tym co się widzi lub po prostu analizą ewentualnie skorzystać.A ostatnie zdanie na tej stronie mam nick Larcz jak gdyby ktoś mnie tam szukał i chciał zobaczyć jakieś moje analizy z rynku forex.

Link do strony.
http://fxparkiet.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz