środa, 12 kwietnia 2017

Oszuści Be2.com SCAM!

Dzisiaj z moje karty poprzez serwis paypal została pobrana opłata abonamentowa w wysokości 119,70 PLN .Serwis be2.com pobrał sobie bez żadnego ale kasę przez paypal i ja dostałem tylko potwierdzenie że zabrali mi w ramach opłaty abonamentowej wymienioną kwotę.Bez żadnego potwierdzenia czy pytania czy można i czy się zgadzam na to czy chcę przedłużyć itd.Kupiłem konto premium za 9.90zł chyba a dzisiaj równo 30dni po aktywacji konta premium zabrali mi 119.70pln z karty.No jak tak można że paypal to kiepski system płatności to wiadomo nie od dzisiaj ale ani bank ani paypal nikt się nie pytał czy potwierdzam czy coś nic tylko zabrali i gitara.Więc szukam opcji żeby anulować przyszłe przykre niespodzianki w paypal i znalazłem anulowałem subskrybcje. A teraz coś ciekawego żeby usunąć konto z serwisu trzeba anulować konto premium ,ale niema takiej opcji jak anuluj konto premium.Napisałem do nich emaila i z tego co poczytałem po necie zgaduję że nikt nie odpisze.Więc jeśli jesteś byłeś na tym serwisie i kupowałeś tam premium konto to idz do banku lub dzwoń na infolinie swojego banku karty itd i anuluj opłatę abonamentową na rzecz firmy BE2 S.A.R.L”  .
Niema bata żeby takie coś mogło trwać od 2007roku? Trzeba zrobić szum w tej sprawie.Jak taka firma może normalnie funkcjonować,Jutro dzwonię do https://uokik.gov.pl/infolinia.php a dzisiaj zrobiłem spór na paypal odnośnie płatności bez mojej zgody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz