czwartek, 23 kwietnia 2015

SignalFeeds.com Recenzja

Będzie to bardzo krótka recenzja.Signalfeeds jest firmą działalnością która udostępnia sygnały do opcji binarnych mają 2 warunki zarejestrować się u brokera z którym są powiązani lub kupić sobie subskrybcje. Ja zarejestrowałem się na ich stronie do jednego z powiązanych z nimi brokerów.I jak pewnie się zastanawiacie dobre są te sygnały?A napiszę wam że nie nie są dobre.Podobno miałem mieć 2 tygodnie darmowego triala ich sygnałów.No i miałem ale to było z miesiąc temu może więcej a oni nadal mi wysyłają sygnały.Więc pewnie się zapytacie i co narzekasz? W sumie to tak bo ich sygnały są co tu wiele pisać nie do użycia. Często cena którą oni piszą w sygnale jest już daleko powyżej lub poniżej obecnej. Czasami nawet wcale nie dosięga do tej ceny którą oni sugerują.Innym razem że jak korzystałem z ich sygnałów to na dobre mi to nie wyszło.Robiłem wg tego co pisali np kup eur/usd po cenie .... przewidywana cena .... i byłem otm po za kasą.Na szczęście testowałem ich na demo.Ich itm ratio czyli ile sygnałów było w kasie jest no po prostu może z 50%? To jest stanowczo za mało żeby coś z nimi zarobić.Odradzam każdemu tego usługodawce sygnałów chyba że chcecie się sami przekonać jakie to oni mają sygnały to możecie zarejestrować się na ich stronie, SignalFeeds.com i zrobić depozyt do jakiegoś z brokerów powiązanych z nimi.Ja osobiście odradzam każdemu korzystanie z tych sygnałów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz