niedziela, 26 kwietnia 2015

Profitalgorithm UWAGA!

Ostatnio znajomy pytał się mnie co o tym sądzę podał mi tą stronę http://dziennikfinansowypl.net/ .
Przyjrzałem się temu i wg mnie to scam niema na tej stronie nic prócz 2 filmików i jeśli klikniesz gdziekolwiek to od razu lecisz na stronę rejestracji.Same filmiki i to jak wg mnie aktorzy grają też średnio.I jak można nazwać stronę dziennikiem finanosowym skoro nie ma tam żadnych innych newsów jak tylko o tym jak to mechanik zarabia kilka tysięcy euro.Ja bym się trzymał od tego z daleka na waszym miejscu.Równie dobrze możesz spojrzeć na wykres i dać wg ciebie put lub call wg uznania wyjdzie na to samo pewnie :) Nie próbowałem tego cuda i nie mam zamiaru a was przestrzegam przed tą stroną i tym cudem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz