czwartek, 19 marca 2015

Grupa sygnałów Łukasza

Witam.Chciałem poinformować że o ile daje jakiś sygnał w mojej grupie sygnałowej na skype to nie wiem czy ktoś za tym podąża czy nie.Dlatego żeby znaleźdz większą grupe odbiorców dołączyłem do grupy na facebook o nazwie ,, Michael Freeman's Manual Signals Group '' umieszczam tam sygnały nie tylko ja ale też inne osoby .Co napisać o grupie że jeśli chcesz sprawdzić czy mają dobre sygnały i wyjdziesz ITM in the money.To lepiej zacznij to sprawdzać na demo koncie.Osób w grupie które dodają sygnały jest sporo a nie wszystkie dodają rozważnie.Wg mnie czasami jest za późno żeby użyć sygnał innym razem wygląda to dla mnie jak na krawędzi.To znaczy że w teori tutaj w tej chwili kurs może się odwrucić ale ja w to wątpie.Sprawdzałem chyba przez 2 tygodnie grupe i ich sygnały podam poniżej nazwiska i jak mi z nimi szło.Ja osobiście zaczynam handel o 9:00 naszego czasu gmt+1.Wczoraj były 2 sygnały w kasie i 2 po za kasą.Dzisiaj jak narazie 1 w kasie a mogły być 3 ale nie znałem wszystkich zasad grupy.Jak np takiej że posty można publikować z sygnalami wg pewnego wzoru a po 2 że można to robić co 1 min 2min nie szybciej.Tak że możecie mnie zobaczyć w tej grupie lub dodać na facebook. Łukasz Mikołajewski.

Lista osób z grupy i wyniki jak używałem ich sygnałów.Zawsze możena się przyczepić że weszłem na rynek po złej cenie nie byłem zbyt cierpliwy.Lista zawiera kilka z kilku nastu lub więcej osób które zamieszczają tam sygnały swoje.Musicie zrozumnieć że ciężko jest chwycić każdy sygnał każdej osoby ;/

michael freeman win +4 lose -5
rohan bias win +3 lose -9
James Frangleton win +3 lose -2
aditya kumar win +1 lose - rollover uzywac
anderson loo win + lose -1
Francis Ekwealor win +2 lose -
Suraj Ingle win +3 lose -3
Matthew Henderson win +2 lose -
Nihas Babu win+1 lose -1
Afzal Ahmed win+ lose -
Ricardo Teixeira win +1 lose -
Anand Chauhan win + lose -3

Zapomniał bym dodać jest mały konkurs w tej grupie jeśłi uda się tobie wytypować 6 sygnałów w pieniądzach pod rząd i w każdym sygnale ktoś będzie za tobą podążał to dostaniesz 200$ od administratora Michaela Freemana. Ja mialem 5 i 2 dni temu dax mnie wykiwał ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz