czwartek, 26 marca 2015

Autochartist.com czy to się nadaje do opcji binarnych?

Tak jak powyżej podzielę się moją opinia na ten temat czy ta strona wtyczka do meta trader4 itd nadaje się do opcji binarnych. Z własnego doświadczenia oraz znajomego który też to używał i mnie o tym poinformował mogę krótko powiedzieć że to się nie nadaje do opcji binarnych. Nie będzie wam ten program wtyczka generwać trafnych sygnałów dzięki którymi zarobicie na opcjach binarnych. Wystarczy dać sobie czas i po trenować na koncie demo z tymi sygnałami. Ja mam to już za sobą nie jest to program który będzie wam pisał daj put daj call na czas np 15min 30min itd i będzie dobrze będzie 80% wygranych zapomnijcie. No to tyle mam jeszcze zamiar napisać o 2 usługach które wysyłają sygnały za kasę. Zrobie to może jutro może w weekend.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz