czwartek, 10 kwietnia 2014

Jak idzie nowy tajemniczy biznes?

Od wczoraj dostałem kilka nowych subskrybentów na moim autoresponderze.Wg mnie to dobrze dopiero 2 dzień a już jest zainteresowanie tym nowym biznesem w polsce.Ja postanowiłem zacząć działać już dzisiaj to znaczy od wczoraj.Niema co marnować czasu a zrobie to jutro a to po jutrze itd.Za miesiać pewnie góra 2 miesiące konkurencja będzie już wszędzie będą reklamy na blogach na facebooku itd.Ludzie chcą konkrety a jak bym im powiedzial ile można zarobić i jak to działa to musiał bym poświęcić każdej osobie po godzinie czasu.Podczas kiedy można to zrobić bez umawiania się poprostu zapisać się na liste i zobaczyć film.I krok po kroku wszystko będzie wyjaśnione w kilku filmach.Ja zaoszczędze czas wy obejrzycie sobie kiedy będzecie chcieli.Po obejrzeniu filmów dostaniecie ostatniego maila w którym podam dane kontaktowe i w razie pytań będziecie mogli pytać mnie.Chcesz wiedzieć jak dorobić w domu to zapisz się już dzisiaj
TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz