sobota, 5 kwietnia 2014

Banners Broker v3 Płacą?

Podobno banners broker v3 zaczyna placić ludziom ciekawe.Widziałem nawet jakieś dowody wypłat na payza wyglądały ok.No więc postanowiłęm wyłożyć te 13$ na abonament admina w BB v3 który trzeba opłacić żeby konto zostało aktywne.W sumie to było 10$53centy ale jakoś nie działało dopiero jak ustawiłem 13$50centów to zadziałało.Mniejsza o to a więc zapłaciłem im uregulowałem wszystko w profilu prawie wszystko...No teraz moglem już zlecić do wypłaty kase z legacy wallet z portfela z poprzedniej wersji bb.Czekam sobie na wypłate zobaczymy.No kupiłem kilka paneli za to co mi obliczyli z poprzedniej wersji nie po zamykane panele i trafik nie wykorzystany itd.Poczekamy i zobaczymy czy i ja dostane jakąś kase.Podobno 1do 3 razy w tygodniu panele są liczone więc napisze jak i co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz