poniedziałek, 4 marca 2013

Profit Clicking czy trup się podniesie?

Co tutaj wiele gadać czekałem ponad miesiąc na wypłate z PC.

I się nie doczekałem i pewnie bym się nie doczekał obecnie mam zamiar zacząć używać bota do tych zielonych światełek.A o co chodzi z tymi zielonymi światłami zapytacie już piszę.Od kilku miesięcy PC wypłaca tylko szczęśliwcom którzy trafiili wiaderko z ang bucket.Po zalogowaniu się na strone PC widać green light napis po prawej u góry.Klikamy to i tam mamy podane procesory na które możemy wypłacać kase.Co kilka godzin na kilka sec np 10sec.Z czerwonego światełka któreś zamienia się na zielone z +.Klikasz to i podobno możesz wypłacać ja polowałem na to zielone światełko w weekend.Starałem się wypłacać kase kiedy było zielone i zawsze wywalało to samo.Mianowicie że limit wypłat został już osiągnięty i mam spróbować innego procesora płatności lub zlecić wypłate do kolejki.Liczba prób to chyba około 15 w weekend.A z tego co czytam ludzi na forum to mają na botach po kilka tysięcy prób wypłat i to po minimalne 20$ bo większa kwota to podobno mniejsze prawdapodobieństwo trafienia widerka.

Więc reasumując czy PC się podniesie? Wątpie wypłat dochodzi co raz to więcej czekających a nikt nie chce stracić kasy wrzucając kase w program który właściwie nie płaci.Już teraz można w wyszukiwarce znaleźdz oznaczenia tego programu jako SCAM ==> NIE WYPŁACALNI! Ja na moje szczęście nic tam nie straciłem zdąrzyłem wypłacić zanim program się sypną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz