wtorek, 12 marca 2013

MLM działa?

Jak ostatnio pisałem dostałem paczke powitalną z fm group.Pogadałem ze znajomymi oraz rodziną,dałem katalogi do przejrzenia i kilka próbek np płynu do mycia naczyń do próby żeby powiedzieli co o tym sądza.I co się stało w ciągu miesiąca nie całego posypały się zamówienia na łaczną sume 370zł.Ja jako dystrybutor tych produktów mam zniżkę 30% na każdy właściwie produkt i punkty za które po uzyskaniu odpowiedniego progu dostaje też kase od firmy.No mniejsza o to poniżej zamieszcze fakture z odbioru zakupów dla rodziny i znajomych.W sumie zarobiłem na tych zakupach aż a może tylko 80zł około.Kiedy mówiełem ludziom i rodzinie możesz mieć własne konto ze zniżką to nie to się nie opłaca mi itd.Więc zrobiłem zakupy dla nich z mojego konta i gitara kasa moja ludzie zadowoleni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz