środa, 5 września 2012

Felmina

Dzisiaj chciał bym przedstawić moim czytelnikom strone z działu HYIP.Mianowicie felmina jest stroną gdzie inwestujesz pięniądze za pomocą banków internetowych takich jak :

Liberty Reserve
Perfect Money
Payza
EgoPay

Minimum wpłaty to 20$ oprocentowanie to 1% na czas 90dni lub 135dni lub 180dni roboczych.

Jak działa Felmina.

Nasz model biznesowy jest bardzo prosta. Inwestorzy powierzają nam swoje środki, a my z kolei wymienić je w szerokiej gamie narzędzi inwestycyjnych - zarówno online jak i offline - w celu zapewnienia wydajności sposób powyżej rynku.Slogan stoimy w Sojuszu Felmina jest "Biorąc swoją inwestycję do przodu." Te słowa podsumować filozofię, która leży w fundamencie naszej firmy i wpływa na naszych klientów, pracowników i partnerów biznesowych podobne. Dzięki temu wszystko, co należy zrobić, aby skutecznie podjąć swoją inwestycję do przodu, mamy pewność, że możemy być dumni z tego, kim jesteśmy i co robimy na co dzień.

Odsetki od naszego depozytu są naliczane od poniedziałku do piątku.

Program działa od 06.07.2011 czyli od 427dni.Cały czas wypłacając powierzone pięniądze.

Za polecenie tego programu komuś kto wpłaci tam kase polecający dostaje 5% wpłaty osoby której poleci felmine.

Wg mnie jest to jeden z pewniejszych programów do zainwestowania w internecie.Sądze tak ponieważ istnieje ponad 427dni oraz ma tylko 1% co dzień dla nas się zarabia.Dlatego sądze że nie zescami się szybko i przestanie płacić.Osobiście na start wrzuciłem tam 20$ żeby zobaczyć jak to wszystko działa.A tutaj link dla osób zainteresowanych do rejestracji.

http://www.felmina.com/?ref=bjuadams

3 komentarze:

  1. Mi cały czas naliczają kase od pon do piątku więc raczej działa.Wypłacać nie chce obecnie bo mi się nie opłaca ale moge to zrobić np jutro jakaś maleńką sumke i wystawie jako dowód.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra odwiedziłem tą strone i okazało się że mam tam plan na 180dni roboczych i 20$ wpłacone obecnie mam tam $32.61 i zostało mi 137 dni roboczych.A co do tego czy działa patrzałem troche po necie i działa widziałem wypłaty z kilka dni do tyłu a nawet godzin.

    OdpowiedzUsuń