wtorek, 25 września 2012

dollarsincome.com scam!

Mineło 2 miesiące mniej więcej od dnia kiedy się tam zarejestrowałem.Pozbierałem troche ludzi podemną i zarobiłem troche kasy na koncie.Wypłaciłem tylko 1x i to 2$ bo więcej się nie udało a minium to podobno 15$.Dzisiaj mija 31dzień od 2 wypłaty a wg regulaminu moge wypłacać co 20dni.Tym czasem dostaje tą samą odpowiedz podczas próby wypłaty.Musisz być zarejestrowany 20dni i wypłate możesz robić raz na 20dni od dnia ostatniej wypłaty.Pisałem do supportu 2x i oto co dostałem za odpowiedz.

CYTUJĘ

Drodzy Bjuadams Łukasz,
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.


Możesz dokonać wypłaty w dowolnym czasie, jeżeli istnieją wystarczające środki na koncie.
Czasami część swoich środków jest w toku. Ze względów bezpieczeństwa trzymaj, na chwilę, zarobki, że otrzymane od surfingu, miejsc pracy, a od poleconych.
Możesz wybrać, czy chcesz być wypłacane przez Paypal, Liberty Reserve, Perfect Money.
Płatności są wystawione w dolarach amerykańskich.
Zazwyczaj żądanie wycofania bierze 4 - 5 dni roboczych.
Z rzędu "amatora" można wycofać 15,00 dolarów raz na 20 dni.
Możesz zobaczyć cash-out częstotliwości i kwoty minimalnej przez szeregi na Świadczeń Ranga tabeli.

Aby zlikwidować konto zaloguj się do swojego konta i kliknij na "Konto", a następnie "Usuń konto". Następnie kliknij na link "Kliknij tutaj, aby usunąć swoje konto." Następnie kliknij przycisk "OK", aby potwierdzić usunięcie konta. Po, że wszystkie treści, w tym informacji o użytkowniku i loguje, zostaną trwale usunięte z naszego serwera.




Z poważaniem,
Brandan Ford,
Dyrektor Generalny,
http://www.dollarsincome.com/

---------------------------------
Ta wiadomość pochodzi z konta e-mail nie jest monitorowany. Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Użyj "Kontakt" formularz zamiast.

KONIEC CYTATU

Dostałem taką odpwiedz 2x taką samą jak gdyby jakiś automat mi ją wysłał.Wg mnie jest to SCAM oszuści nie wypłacają!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz