niedziela, 9 września 2018

Prawie zapomniałem napisać posta :)

Witam.Prawie zapomniałem napisać posta chciałem napisać 1 post na tydzień.Pomyślałem że może napiszę o moich transakcjach wykonanych w tym tygodniu.Wciąż jest się czego nauczyć szczególnie handlu po danych.
A więc na początek dax.
Opis transakcji zawarłem tą transakcje po słabych danych PMI z strefy euro.Jak się później okazało mineło mój tp i odbiło na bep szkoda następnym razem się tak nie stanie.
Kolejna transakcje eur/gbp spóźniona i to bardzo.W nocy czy raczej wieczorem poprzedniego dnia pojawiło się info o tym że Wielka Brytania i Strefa Euro są bliżej rozwiązania problemu brexitu po skutkowało to umocnieniem gbp.Ja obudziłem się następnego dnia i zobaczyłem fajny ruch.Pomyślałem info było korekta była może dzisiaj na sesji europejskiej sentyment będzie dobry dla GBP.Dość napisać że sygnał z ichimoku był słaby wyjście z chmury wzrostowej chiku span linia błękitna blisko ceny i na okrągłym poziomie.Słabo z analizy technicznej to wyglądało szybko zabezpieczyłem na bep co okazało się dobrym pomysłem.Skończyło się na bep transakcja.
Eur/usd wzięte przed danymi CPI z strefy euro za późno się obudziłem i zerknąłem w kalendarz żeby się przygotować.Jak tylko dane się pokazały wszyscy zgarneli zyski z pozycji zajętych rano.Z analizy technicznej z m30 w sumie nie było jak wejść rano trzeba by było chyba zejść na m5 i od 8 rano patrzeć czy się sygnał nie pojawi na wejście pod dane.
Nzd/usd po NFP w piątek emocje wzięły górę nad rozsądkiem Sygnałem na wejście było wyjście z spadkowej chmury ewentualne zamknięcie powinno być jeśli cena zamknie się ponad linią KS czerwoną.Stwierdziłem a pewnie już jest po fakcie i teraz cofną i mnie wybiją na sl (tak się nie stało)więc zamknąłem przed tym zanim cena dotarła do sl.Dane odczytałem dobrze z nfp jako silne.
Nzd/usd po nfp wejście po korekcie.Pomyślałem później po fakcie że może nfp utrzyma teraz spadkowy sentyment na nzd/usd i miałem rację udało się zyskać 13 pips. Zamknąłem pod koniec dnia jak zamykałem platformę chyba wyszedłem za szybko ale wziąłem to co moje i koniec dnia.
Usd/cad wejście od razu po info NFP z piątku i Info Cad odnośnie zatrudnienia i bezrobocia. Dane z usd były super vs dane z Cad wszedłem od razu nie czekając na korektę i zostałem na samym szczycie. Myślałem że pójdą do okrągłego lvl co najmniej 1,3200 tak się nie stało.Nastąpiła korekta była to szybka reakcja z mojej strony a trzeba było poczekać spokojnie na korektę do lini TS albo KS.I wtedy wejść po info pod sentyment.Wnioski z transakcji wyciągnięte w tym tygodniu.

W poprzednim wpisie napisałem gdzie można mnie obserwować. Mam zamiar zmienić obecnego brokera i iść do takiego który ma opcje auto kopiowania u siebie i lepsze spready i prowizje mniejsze na stockach akcjach.Tak że będzie można po prostu załączyć kopiowanie mnie automatycznie i kiedy ja zrobię jakąś transakcje to i u ciebie ona się natychmiast pojawi.To samo z zamknięciem transakcji fajna rzecz.Mam nadzieję że wpis się podobał.Jak by się pojawiło więcej transakcji w przyszłym tygodniu to wybiorę tylko te najlepsze niżeli opisywać każdą  z osobna,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz