sobota, 21 lipca 2018

ESMA regulacja i jak ja to widzę.

Regulacja esma jest co raz bliżej.Ogranicznie dźwigni zbliża się wielkimi krokami z jednego webinaru na którym byłem dowiedziałem się lub inaczej usłyszałem po raz kolejny że profesjonaliści nie używają dużych dźwigni.Mało tego rzadko nawet używają dźwigni 1:2.Wg tego co widziałem na webinarze to w Hongkongu i Japoni traderzy mają już od dawna dźwignie ograniczoną chyba 1:20 na waluty i jeszcze mniej na inne instrumenty.Usa ma podobno u siebie dźwignie 1:40 na waluty i mniejsze na inne instrumenty.Wniosek jest prosty europa stara się być gdzieś po środku z dźwigniami.Co mi się nie podoba w całym ESMA to nie tylko te wymagania które stawia jeśli chciał byś być inwestorem profesjonalnym.O tym to ja sobie pomarzyć mogę że zostanę klientem profesjonalnym.Co mi się bardzo nie spodobało to stop out przy 50% margin czyli mamy użyte 50% kapitału pod zastaw to zostanie nam zamknięta pozycja która traci najwięcej lub najmniej zarabia.Oczywiście zmniejszenie dźwigni wpływa na to że będzie potrzebny większy depozyt na nie które instrumenty.Dzięki wielkie esma niby chcą dobrze a wychodzi to nie najlepiej.Acha zapomniał bym napisać zainteresowały mnie CFD na akcje.Ale o przygodach na cfd na akcje może kiedy indziej.A poniżej kilka fajnych artykułów.





https://www.youtube.com/watch?v=LOm-PDqJ7gA    Nadchodzące zmiany na rynku walutowym forex. Sprawdź co ulegnie zmianie wideo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz