piątek, 9 grudnia 2016

Wygrana konkursu w forex club.I kilka ciekawych artykułów.

Witam.Miałem napisać o tym jakiś czas temu ale szczerze powiedziawszy nie chciało mi się :)No dobra do rzeczy wygrałem książkę Macieja Golińskiego o tytule Insidebar. Na to że nie wciskam kitu podsyłam zdjęcie z fb z rozomowy z forex club.
Oraz fotka z biurka z książką.Link do strony na której odbył się konkurs.http://forexclub.pl/
Miło jest w końcu coś wygrać :)
A co jeszcze dla was znalazłem w internecie a chciałem się podzielić na temat forexu.
Artykuł o tym jak nie być przykutym do monitora.
Coś dla osób które szukają wiedzy o mierzeniach fibonaciego.
https://www.fxmag.pl/artykul/nie-boj-sie-fibonacciego
Bezpośredni artykuł o tym że nie staniesz się szybko bogaty z małą kwotą na koncie.
Kto zarabia najlepiej na opcjach binarnych?
Jak zacząć zarabiać dzięki price action.
Ang języczny artykuł o tym jak price action zmieniło życie pewnego australijskiego tradera ...
Oraz opłaty na forex za prowadzenie twojego konta?

Ktoś mógł by się przyczepić że większość linków jest z fxmag.Co z tego? Często odwiedzam ten portal i akurat te mi wpadły w oko i chciałem się nimi podzielić.No już kończę chciałem tylko napisać że w mojej grupie na fb bardzo małej piszę sygnały dla opcji binarnych z datą wygaśnięcia end of day koniec dnia.Robię to od 2 tygodni i statystyki z tego tygodnia są lepsze niżeli z poprzedniego ogólnie wygląda to tak że wygranych jest 6 przegranych 3 ,był bym zapomniał obecnie 2 sygnały jeszcze działają jeszcze nie wygasły ale wygląda na to ze zakończą się zwycięstwem.Będę się konserwatywnie trzymał price action jako mojej techniki i swing tradingu żeby mieć czas dla siebie.Takim akcentem skończę ten wpis na bloga.Może za kilka tygodni podam link do mojego konta na myfxbook żeby mogliście obserwować jak sobie radzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz